Педагогічне новаторство і актуальні освітні проблеми
Педрада-тренінг "Моделювання експертного оцінювання професійних компетентностей учителів – учасників сертифікації"
Відповідно до річного плану роботи закладу, плану роботи методичної студії Бірківської філії на 2019-2020 навчальний рік та з метою вдосконалення методичної роботи і посилення її впливу на зростання творчого потенціалу кожного педагогічного працівника закладу 07 лютого 2020 року була проведена педрада-тренінг "Моделювання експертного оцінювання професійних компетентностей учителів – учасників сертифікації"
План
проведення засідання педради - тренінгу
«Моделювання експертного оцінювання професійних компетентностей учителів – учасників сертифікації»
Мета тренінгу:
- Вивчити Положення про сертифікацію педагогічних працівників ;
- Оцінювання професійних компетентностей учасника сертифікації за критеріями;
- Зростання творчого потенціалу кожного педагогічного працівника закладу.
План проведення засідання педради – тренінгу
«Моделювання експертного оцінювання професійних
компетентностей учителів – учасників сертифікації»
№ з\п
Зміст заходу
Відповідальні
1.
Створити творчу групу для підготовки до засідання педради
Тарасевич М.І.
2.
Творчій групі опрацювати питання:
- Положення про сертифікацію педагогічних працівників
- Експертне оцінювання професійних компетентностей
- Програма незалежного тестування фахових знань та умінь учителів початкової школи
Члени творчої групи
3.
Оформити виставку методичної літератури з проблеми «Моделювання експертного оцінювання професійних компетентностей учителів – учасників сертифікації»
Шмарко Т.В.
4.
Провести педраду – тренінг «Моделювання експертного оцінювання професійних компетентностей учителів – учасників сертифікації»
Положення про сертифікацію педагогічних працівників
Програма незалежного тестування фахових знань та умінь учителів початкової школи
Сертифікація педагогічних працівників. Етапи сертифікації. Основні засади сертифікації.
Тренінг. «Критерії оцінювання професійних компетентностей учасника сертифікації»
Тарасевич М.І.
Фощій М.М.
Бондаренко Н.П.
Хижняк Л.С.
Тарасевич М.І.
План
проведення засідання педради - тренінгу
«Моделювання експертного оцінювання професійних компетентностей учителів – учасників сертифікації»
Мета тренінгу:
- Вивчити Положення про сертифікацію педагогічних працівників ;
- Оцінювання професійних компетентностей учасника сертифікації за критеріями;
- Зростання творчого потенціалу кожного педагогічного працівника закладу.
План проведення засідання педради – тренінгу
«Моделювання експертного оцінювання професійних
компетентностей учителів – учасників сертифікації»
№ з\п | Зміст заходу | Відповідальні |
1. | Створити творчу групу для підготовки до засідання педради | Тарасевич М.І. |
2. | Творчій групі опрацювати питання:
| Члени творчої групи |
3. | Оформити виставку методичної літератури з проблеми «Моделювання експертного оцінювання професійних компетентностей учителів – учасників сертифікації» | Шмарко Т.В. |
4. | Провести педраду – тренінг «Моделювання експертного оцінювання професійних компетентностей учителів – учасників сертифікації» Положення про сертифікацію педагогічних працівників Програма незалежного тестування фахових знань та умінь учителів початкової школи Сертифікація педагогічних працівників. Етапи сертифікації. Основні засади сертифікації. Тренінг. «Критерії оцінювання професійних компетентностей учасника сертифікації» | Тарасевич М.І. Фощій М.М. Бондаренко Н.П. Хижняк Л.С. Тарасевич М.І. |
Педрада-тренінг
"Сучасний урок на засадах компетентісного підходу"
Відповідно до річного плану роботи філії на 2018 – 2019 навчальний рік з метою вдосконалення методичної роботи і посилення її впливу на зростання творчого потенціалу кожного педагогічного працівника, реалізації проблеми школи, виконання рішення методичної ради від 05.02.2019 року № 3 у Бірківській філії буде проведена педагогічна рада «Сучасний урок на засадах компетентнісного підходу»
План підготовки педагогічної ради
«Сучасний урок на засадах компетентнісного підходу»
№п/п | Зміст роботи | Хто готує |
1. | Створити творчі групи для підготовки педради: - вчителів початкових класів; - вчителів гуманітарного циклу; - вчителів природничо – математичного циклу | Керівники груп Курганська Л.М. Хонько О.М. Лунгул С.В. |
2. | Творчим групам опрацювати питання:
| Керівники груп |
3. | Оформити виставку методичної літератури „Сучасний урок на засадах компетентнісного підходу” | Шмарко Т.В. |
4. | Провести педраду «»Сучасний урок на засадах компетентнісного підходу»
Обмін досвідом із визначеної проблеми:
| Тарасевич М.І. Вчителі – предметники (доповідь – виступ конкретно із свого предмету.) Лунгул С.В. Чернявська Т.П. Терещенко М.В. Шпильовий М.С. Пшеничний С.В . |
Із метою вдосконалення методичної роботи і посилення її впливу на зростання творчого потенціалу кожного педагогічного працівника, реалізації проблеми закладу, виконання рішення методичної ради від 05.02.2019 року № 3 у Бірківській філії 01 квітня 2019 року була проведена педрада-тренінг «Сучасний урок на засадах компетентнісного підходу».
На етапі підготовки вчителі опрацювали теоретичний матеріал з теми «Шляхи формування ключових компетентностей учнів на уроках».
Під час першої частини педради вчителі, які атестуються, Лунгул С.В., Шпильовий М.С., Терещенко М.В., Пшеничний С.В., Чернявська Т.П. поділилися досвідом по виробленню предметних компетентностей учнів на своїх уроках.
Під час тренінгу вчителі працювали в групах і виконували завдання по визначенню шляхів реалізації теми, мети і завдань на кожному етапі уроку.
Немає коментарів:
Дописати коментар