Я - заступник завідувача філією з навчально-виховної роботи



Педагогічне новаторство і актуальні освітні проблеми




Невід’ємною частиною методичної роботи нашої філії є педагогічні читання. Метою педагогічних читань є удосконалення професійної компетентності педагогічних працівників, оновлення інформаційного та методичного забезпечення освітнього процесу, впровадження нових технологій, форм і методів підготовки здобувачів освіти, адаптування роботи педагогів в період пандемії.

23 лютого 2021 року в Бірківській філії КЗ «Олександрівське НВО № 2 » відбулися педагогічні читання на тему: «Педагогічне новаторство і актуальні освітні проблеми».

Мета заходу: узагальнення ідей педагогічного новаторства в теорії і практиці педагогів з метою виявлення продуктивних ідей, методів навчання у дистанційному та змішаному форматі, що можуть бути адаптовані у сучасному освітньому просторі.

Із вступним словом виступила заступник завідувача філією з навчально – виховної роботи Тарасевич М.І., яка зазначила, що модернізація системи освіти потребує нових підходів до змісту та організації навчання, пошуку ефективних шляхів розвитку, змісту, форм і методів  в очному, дистанційному чи змішаному форматі навчання здобувачів освіти. Самоосвіта педагога є запорукою удосконалення його  науково – методичного рівня , професійного зростання.

Досвідом роботи із таких питань поділилися педагоги:

Самоосвіта – як умова професійної компетентності педагога.

                                                                                                          Тарасевич М.І.

Компетентний учитель – запорука реалізації компетентного підходу до сучасного освітнього процесу.

                                                                                                          Терещенко М.В.

Методи навчання у дистанційному та змішаному форматі для учнів.

                                                                                                          Шевченко В.М..

Організація безпечного простору для навчання в умовах пандемії

                                                                                                          Науменко Г.С.

                                                                                                          Вікторенко Н.А.

Впровадження нестандартних форм проведення уроків – одна із можливостей реалізації формування творчої компетентності учнів. Створення ментальних карт.

                                                                                                          Згарська Л.А.

Організація дистанційного навчання дітей з особливими освітніми проблемами.

                                                                                                          Жеглатий В.М.

Оцінювання учнів 1-4 класів під час дистанційного та змішаного форматів навчання.

                                                                                                          Жмур Т.Ю.

                                                                                                          Курганська Л.М.

Оцінювання учнів 5 – 11 класів під час дистанційного та змішаного форматів навчання.

                                                                                                          Шпильовий М.С.

Електронні освітні ресурси для дистанційного навчання.

                                                                                                          Майданник В.С.

                                                                                                          Лунгул С.В.

                                                                                                          Селезень Г.А.






Педрада-тренінг 
"Моделювання експертного оцінювання професійних компетентностей учителів – учасників сертифікації"

Відповідно до річного плану роботи закладу, плану роботи методичної студії Бірківської філії на 2019-2020 навчальний рік та з метою вдосконалення методичної роботи і посилення її впливу на зростання творчого потенціалу кожного педагогічного працівника закладу 07 лютого 2020 року була проведена педрада-тренінг "Моделювання експертного оцінювання професійних компетентностей учителів – учасників сертифікації"

План

проведення засідання педради - тренінгу

«Моделювання експертного оцінювання професійних компетентностей учителів – учасників сертифікації»

Мета  тренінгу:

  • Вивчити  Положення про сертифікацію педагогічних працівників ;
  • Оцінювання професійних компетентностей учасника сертифікації за критеріями;
  • Зростання творчого потенціалу кожного   педагогічного працівника закладу.

План  проведення засідання педради – тренінгу

«Моделювання експертного оцінювання професійних

 компетентностей учителів – учасників сертифікації»


№ з\п

Зміст заходу

Відповідальні

1.

Створити творчу групу для підготовки до засідання педради

Тарасевич М.І.

2.

Творчій групі опрацювати питання:

  • Положення про сертифікацію педагогічних працівників
  • Експертне оцінювання професійних компетентностей
  • Програма незалежного тестування фахових знань та умінь учителів початкової школи

Члени творчої групи

3.

Оформити виставку методичної літератури з проблеми «Моделювання експертного оцінювання професійних компетентностей учителів – учасників сертифікації»

Шмарко Т.В.

4.

Провести педраду – тренінг «Моделювання експертного оцінювання професійних компетентностей учителів – учасників сертифікації»

Положення про сертифікацію педагогічних працівників

Програма незалежного тестування фахових знань та умінь учителів початкової школи

Сертифікація педагогічних працівників. Етапи сертифікації. Основні засади сертифікації.

Тренінг. «Критерії оцінювання професійних компетентностей учасника сертифікації»

Тарасевич М.І.

Фощій М.М.

Бондаренко Н.П.

Хижняк Л.С.

Тарасевич М.І.



Педрада-тренінг 

"Сучасний урок на засадах компетентісного підходу"


Відповідно до річного плану роботи філії на 2018 – 2019 навчальний рік з метою вдосконалення методичної роботи і посилення її впливу на зростання творчого потенціалу кожного педагогічного працівника, реалізації проблеми школи, виконання рішення методичної ради від 05.02.2019 року № 3 у Бірківській філії буде проведена педагогічна рада «Сучасний урок на засадах компетентнісного підходу»

План підготовки педагогічної ради

«Сучасний урок на засадах компетентнісного підходу»

№п/п

Зміст роботи

Хто готує

1.

Створити творчі групи для підготовки педради:

- вчителів початкових класів;

- вчителів гуманітарного циклу;

- вчителів природничо – математичного циклу

Керівники груп

Курганська Л.М.

Хонько О.М.

Лунгул С.В.

2.

Творчим групам опрацювати питання:

  • Урок як засіб розвитку творчої особистості вчителя і учня
  • Урок як основа формування ключових компетентностей школярів

Керівники груп

3.

Оформити виставку  методичної літератури

„Сучасний урок на засадах компетентнісного підходу”

Шмарко Т.В.

4.

Провести педраду «»Сучасний урок на засадах компетентнісного підходу»

  • Методичний інструментарій « Компетентнісно – орієнтований урок – шлях до набуття школярами життєвих компетентностей, формування в них творчої особистості»
  • Шляхи формування ключових компетентностей учнів.

Обмін досвідом із визначеної проблеми:

  • Пам’ятка вчителю для формування ключових компетентностей учнів
  • Правила щодо формування основних груп компетентностей учнів

Тарасевич М.І.

Вчителі – предметники

(доповідь – виступ конкретно із свого предмету.)

Лунгул С.В.

Чернявська Т.П.

Терещенко М.В.

Шпильовий М.С.

Пшеничний С.В  .

Із метою вдосконалення методичної роботи і посилення її впливу на зростання творчого потенціалу кожного педагогічного працівника, реалізації проблеми закладу, виконання рішення методичної ради від 05.02.2019 року № 3 у Бірківській філії 01 квітня 2019 року була проведена педрада-тренінг «Сучасний урок на засадах компетентнісного підходу».

На етапі підготовки вчителі опрацювали теоретичний матеріал з теми «Шляхи формування ключових компетентностей учнів на уроках».

Під час першої частини педради вчителі, які атестуються, Лунгул С.В., Шпильовий М.С., Терещенко М.В., Пшеничний С.В., Чернявська Т.П. поділилися досвідом по виробленню предметних компетентностей учнів на своїх уроках.

Під час тренінгу вчителі працювали в групах і виконували завдання по визначенню шляхів реалізації теми, мети і завдань на кожному етапі уроку.









Немає коментарів:

Дописати коментар